Saturday, January 15, 2011

La invitaţia unui foarte bun prieten am ajuns şi eu la Schitul Daniil Sihastrul din jud. Suceava. Aflat la ~ 7km de mănăstirea Putna, la vreo 1000m altitudine în Poaiana Sihastrului. Schitul îşi trage numele de la octotirorul său Sf. Daniil Sihastrul. Hramul a fost pus de către ctitorul său protosinghelul Pamvo Buhăescu în 1990 când a început construcţia schitului.
Mai multe detalii puteţi găsi pe blogul schitului: http://sfdaniilsihastrul.blogspot.com/

În prezent sunt 8 vieţuitori, 4 călugări şi 4 fraţi şi după incendiul de acum 2 ani schitul a început o nouă pagină în istoria lui...o primă pagină dintr-o carte care va învăţa smerenia, rugăciunea şi ascultarea. Liniştea şi dragostea parinţilor de aici e greu de găsit astăzi, chiar şi în multe mănăstiri....Cu siguranţă mă voi întoarce acolo, dacă Domnul mă va ţine sănătos, dorul de părinţi şi de linişte mă obligă să fac asta.

Deocamdată doar o poză., făcută din interiorul curţii. Se vede biserica principală care a scăpar de incendiu si clopotniţa.



2 comments:

madalina said...

La multi ani Bogdan si spor duhovnicesc!Frumoasa priveliste ai surprins!ai avut curaj sa urci iarna la schit.

Elena said...

"Am privit iarna cum, sub tăcerea lunii, întreg pământul Îti aduce tihnită rugăciune, înveşmântat în haină albă, strălucind de nestematele zăpezi...Atâta cât trăiesc şi văd dragostea Ta, râvnesc să-Ţi multumesc..."

Mulţumesc şi ţie, Bogdan, pentru aceste fotografii de suflet!